sâmbătă, august 29, 2009

Ce a fost şi ce-mi rămâi

lui R., al doilea motiv
Partea de pat pe care dorm eu, e locul unde ajunge soarele prima dată dimineaţa. Şi-mi place uneori să-mi închipui că sunt primul om din partea asta de lume care vede răsăritul. Oricum nu poate nimeni să-mi demonstreze că nu e aşa. Îmi place tăcerea care se reazămă cald pe bătăile inimii mele. E fără doar şi poate aşa cum mi-ai promis că are să fie: tu ascuns în zâmbetul meu, iar toate zâmbetele noastre sculptate în inima Lui. Nici nu-i greu de crezut. Pentru că într-un mod inexplicabil, când eu mă pierd, tu eşti întotdeauna cel care găseşte drumul spre mine. Tu mă ai pe mine şi faci din asta o poveste de dragoste. Eu ne am pe amândoi şi e copleşitor.
Când se lasă seara e ceva mai înnorat. Dacă nu mi-ar plăcea aşa mult dimineaţa, m-aş pune să dorm pe cealaltă parte de pat. Mă sufocă sutele de kilometri dintre noi, dar vocea ta, înainte să adorm, e aer cât să mai respir o veşnicie. Într-un fel e liniştitor şi-aici. Când închid ochii, tu te ascunzi încă în zâmbetul meu. Tu eşti şi întrebarea, eşti şi răspunsul. Nu mă laşi nicicum să uit. Eşti inima mea. Şi după împărţirea la doi, inima mea e perfectă.

2 comentarii:

  1. Ma intreb acuma in linistea noptii daca pentru tine o mare parte din viata a fost o noapte...si dimineata aparea rar...citindu-ti vechile postari de cand ti-am descoperit blogul...vazand multele dintre amprentele care ti-au schimbat felul in care gandesti felul in care traiesti...am ramas poate impresionata,poate ca m-a sensibilizat sau poate...nu stiu...dar cu siguranta m-a facut sa vin din nou la tine "acasa" sa vad inca o data o parte din tine...si sa iti admir curajul de a deveni vulnerabila,de a descoperi ce simti si ce esti dincolo de cuvinte si fapte.Fi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. la urma urmei, noaptea e bine...la urma urmei, noaptea e liniste:)

    RăspundețiȘtergere

Silence is gold. Don't you wanna get rich?