miercuri, septembrie 16, 2009

Viaţa merge totuşi mai departe

E o după-amiază liniştită de început de toamnă. E septembrie şi eu abia îmi amintesc cum au trecut lunile de vară, fără să am timp să bag de seamă când au început să cadă frunzele. E o lună de când tati s-a întors acasă şi mai bine de o lună de la operaţie. E o lună de când nu trece o zi fără ca cineva să vină să-l viziteze. E mai bine de o lună de când am început să realizez că sunt poate sute de oameni care au văzut în tati lucrurile pe care doar eu credeam că le văd. O lună de când mă trezesc în fiecare zi cu gândul să cobor repede în camera lui să văd cum se simte. O lună cu zile bune şi zâmbete şi zile mai puţin bune, când mi-am simţit inima paralizată de teamă.
Acum e început toamna şi, spre nenorocul meu, J. a început din nou şcoala, ceea ce înseamnă că mai toată ziua sunt singură cu tati acasă. E septembrie şi la interfaţa mea de la blogspot îmi apare un birthday cake de fiecare dată când accesez pagina. Mă întreb dacă e pentru mine sau pentru ei. Nici nu cred că mai are vreo importanţă. Important e că e luna septembrie şi viaţa merge mai departe.

He makes all things new.

4 comentarii:

  1. viata merge tot timpul mai departe doar ca noi uitam sa realizam asta. Nu stiu daca sunt in masura sa dau sfaturi nici nu vreau, dar consider ca versurile "Viata are gust daca in inima ta e tot timpul deschisa, Viata are gust Bucura-te de ea" din melodia celor de la Holograf aduc o farama de incredere si un zambet in inima oricui.
    http://www.youtube.com/watch?v=7QhJBIMzJgg

    RăspundețiȘtergere
  2. si da... viata merge mai departe chiar daca noi poate nu vrem asta...si fara sa ne dam seama... si cand ne dam seama, e prea tarziu. ca timpul a trecut deja.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot sa te intreb ceva?
    stefanutzx(at)gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Silence is gold. Don't you wanna get rich?