luni, decembrie 07, 2009

El, cel de ieri

O priveşte iar, fără vreo intenţie imediată. Îi place să vină aici, doar s-o privească. Ea nu-şi aminteşte de el. Şi, ar zice el, e mai bine aşa. Azi e chiar frumoasă. Nu că în celelalte zile n-ar fi. Dar e mai frumoasă azi ca niciodată, aşa, cu părul dezordonat şi buzele roşii. E singură; aşa cum se întâmplă în visele care-au început să crească în el de la o vreme încoace. Azi oricum hotărâse să-i vorbească din nou:
- E vreo şansă să fie vreodată altfel?
Ea ridică absentă şi fără chef din umeri. Îi indică cu degetul oglinda din celălalt capăt al încăperii:
- Dacă vă place modelul, s-ar putea să fie şi pe negru.

Mai contează? E oricum frumoasă, aşa, cu părul dezordonat şi buzele roşii.

3 comentarii:

  1. Un adevar care niciodata fetele nu il vor intelege. Intotdeauna aratati mai bine cu parul ravasit...cu fata naturala...si cu infatisarea aceea caracteristica momentului de dimineata dupa ce v-ati trezit si inainte sa intrati 2 ore in baie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos text. Am vrut să spun, "frumos PA", dar cred că nu ştii ce-i ăla PA. N-am vrut să dau vreun link aici, aşa a ieşit. Pt că mi-a plăcut cum ai scris.

    În realitate, am venit să-ţi urez zile frumoase şi la mulţi ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Emy - ma bucur sa aud asta. Dar da-mi voie sa te contrazic:)) Nici nu s-ar putea altfel. Si eu sunt fata:)
    @Călin - înainte de toate, multumesc pentru intentia frumoasa si pentru urari:) iar în al doilea rand...nici nu aveam nevoie de link ca sa stiu ce-i un PA:)cred ca explici destul de clar asta pe blog, iar daca iti amintesti bine, eu te-am citit intai:)Demult.

    RăspundețiȘtergere

Silence is gold. Don't you wanna get rich?