marți, februarie 16, 2010

Made by Claudia Veja

Ştiu că în ultima vreme scriu rar sau deloc...Şi nu ştiu de ce, sunt mereu tentată să mă scuz. Ultima perioadă a fost ceva mai plină pentru mine, iar mai departe o să devină din ce în ce mai rău. Motiv pentru care o să mă rezum la câteva fotografii, pentru că, după cum spune unul sau altul, o imagine face cât o mie de cuvinte:) Iar dacă imaginile sunt surprinse de un fotograf aşa talentat cum e Claudia Veja, atunci o imagine spune o poveste întreagă.
Mulţumiri lui R., pentru că, deşi ştiu că a fost un chin pentru el să stea la fotografii, a facut din nou asta de dragul meu; şi mai ales pentru că întotdeauna ştie să mă facă să zâmbesc! Uneori exact când nu trebuie:)); Claudiei Veja, fotograful (sau fotografa) meu preferat, pentru timpul, dedicarea şi prietenia ei; şi nu în ultimul rând, mulţumiri lui Ami Căpuşan pentru pasiunea ei pentru make-up, deci implicit pentru opera de arta de la photo shooting.

2 comentarii:

Silence is gold. Don't you wanna get rich?