duminică, februarie 07, 2010

Anotimp

Mă crezi sau nu, dar azi, mai mult ca oricând îmi pare că noaptea e doar un alt anotimp. Nu ştiu de unde am scos-o pe asta, dar cu nici un chip n-am putut să-mi alung din minte gândul ăsta. Nici nu mă aştept să mă aprobi sau să mă contrazici. Nici măcar nu aştept să mă crezi, dar îţi spun, cu mâna pe inimă, că anotimp mai frumos decât noaptea nu e. Pentru că dincolo de întuneric, noaptea e anotimpul viselor împlinite; anotimpul cântecelor şi poveştilor de dragoste; al dorinţelor nerostite; e anotimpul liniştii mele.
Ştiu că tocmai am spus că nu e important să mă crezi sau nu, dar noaptea chiar e un anotimp. Şi dincolo de lucrurile pe care le vezi sau ţi le spun, noaptea mi-e anotimp credincios sufletului meu neluminat de stele.

Un comentariu:

  1. "Pentru că dincolo de întuneric, noaptea e anotimpul viselor împlinite; anotimpul cântecelor şi poveştilor de dragoste; al dorinţelor nerostite; e anotimpul liniştii mele."
    superb:X

    RăspundețiȘtergere

Silence is gold. Don't you wanna get rich?