duminică, martie 21, 2010

Despre căutare

Habar nu am ce-mi doresc mai mult acum. Nu ştiu de unde să încep. Şi-ncerc să-mi adun gândurile împrăştiate de prin colţurile prăfuite ale unei lumi în care nici eu nu mai sunt eu. S-a creat în mintea mea un fel de haos şi nu e nimeni să mă ajute să-i dau de capăt. Şi dacă mă întrebi, ţi-aş spune că nu ştiu, abia dacă îmi mai amintesc simptomele disperării.
E ciudat să te mai strig şi să continui să-ţi vorbesc, de parcă ai fi încă aici; când fotoliul din care obişnuiai să-mi asculţi tăcut gândurile e gol acum. Iar ceaşca de ceai care mai poartă încă gustul buzelor tale, stă nemişcată pe masa rotundă de zile întregi. Poate de ani.
Mă amăgesc uneori că poate-ai să te întorci într-o zi, cu zâmbetele tale calde, cu tot; şi tresar de fiecare dată când vântul mişcă perdeaua de la geamul pe care l-ai lăsat deschis când ai plecat. Mă gâmdesc că poate are să-mi pară rău într-o zi pentru lucrurile pe care aş fi putut să le spun, şi-am ales să le păstrez egoist pentru mine. Poate o să-mi dau seama că unele lucruri nu merită spuse pur şi simplu.
Nu mai ştiu unde eşti, iar de când ai plecat fără veste, toate poveştile mele nespuse se pierd într-un ocean de nu-mi mai pasă. Cine ştie unde şi când o să te găsesc. Cine ştie dacă te mai laşi găsit. Dar dacă vorbele mele încep să sune puţin a disperare, poate ar fi timpul să te întorci acasă.

8 comentarii:

  1. poze de la nunta ta nu pui?

    RăspundețiȘtergere
  2. depinde cat de tare te intereseaza sa le vezi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. impresionant cate suntem care tresarim de fiecare data cand se misca perdeaua...

    RăspundețiȘtergere
  4. ma intereseaza foarte mult, ca tu-mi pari simpatica si sotul tau cu siguranta trebuie sa fie unul foarte norocos!

    RăspundețiȘtergere
  5. riiiightt...:) singura chestie e ca doar daca m-ai cunoaste ai sti ca m-am maritat...nu-mi amintesc sa fi scris undeva ca m-am maritat:)

    RăspundețiȘtergere
  6. :) mda...doar ca pe facebook n-am facut niciodata vreo trimitere la blogul meu:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eh, s-a intamplat sa iti stiu blogul de dinaintea facebook-ului. :-D

    RăspundețiȘtergere

Silence is gold. Don't you wanna get rich?