joi, octombrie 29, 2009

Mă întreb

Mă întreb dacă în visele tale furtunile-s mai liniştite decât aici, printre noi, muritorii.
Mă întreb dacă de fiecare dată când clipeşti se stârnesc vijelii pe mare, aşa cum credeam că se întâmplă când îţi călcam pe urme.
Mă întreb dacă mai ştii să joci ascunselea şi dacă ea cunoaşte toate locurile în care m-am ascuns eu de teamă să nu te pierd.
Mă întreb dacă mai pictezi cu ochii închişi stâlpii prăbuşiţi de pe marginea drumurilor.
Mă întreb dacă ţi se-ntâmplă şi ţie vreodată viaţa, în atâtea forme şi culori, cum mi se întâmpla uneori mie când uitam cine sunt.
Mă întreb dacă mai auzi vocile care te chemau afară din lumea în care-mi ziceai că începe să-ţi placă.
Mă întreb cum e cerul dincolo de ochii tăi goi, în zilele de toamnă târzie.
Mă întreb dacă ţi-ai mai aminti de mine, dacă m-ai vedea pe drumul ăsta care nu se mai întoarce înapoi.
Mă întreb dacă tu te întrebi vreodată...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Silence is gold. Don't you wanna get rich?