joi, martie 12, 2009

Ei bine, m-am întors!

Ei bine, m-am intors. M-am întors în ţara noastră cenuşie şi rece, după ce la Roma am purtat tricouri cu mânecă scurtă. Afară de drumul imposibil de lung şi obositor, weekendul care a trecut se înscrie probabil în top 5 cele mai memorabile momente. Şi asta din mai multe puncte de vedere. Primul: am văzut patru ţări care nu erau incluse în programul de vizitare şi asta din cauza navigatorului care s-a încăpăţânat să ne ducă prin Slovenia şi Croaţia. Doi (ştiu că nu sună deloc patriot ce spun acum) dar tocmai mi-am dat seama că m-am născut în cea mai cenuşie ţară de pe Terra. Trei: am vizitat Vaticanul, inclusiv basilica di San Pietro, una din cele mai impresionante opere de arte din câte există. Bineînţeles că Papa ne-a invitat pe la el, dar l-am refuzat politicos, pentru că eram în grabă. Patru şi probabil cel mai important punct: la Venezia, am mâncat cea mai bună îngheţată ever!
Astăzi sunt destul de ocupată, aşa că o să închei postul ăsta aici şi-o să revin cu detalii ceva mai încolo.

P.S. Chiar dacă nu-i România aşa primitoare cum mi-aş dori, e totuşi bine să fiu din nou acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Silence is gold. Don't you wanna get rich?