joi, februarie 05, 2009

10 motive pentru care azi trebuie să văd un film bun

1. De mai bine de o săptămâna nu reuşesc să adorm mai devreme de 3 a.m. Noaptea trecută a fost şi mai rău. Abia la 6 dimineaţă m-am băgat în pat.
2. La 8 mi-a sunat alarma la telefon. Timp de 5 minute. Nu-mi mai amintesc dacă m-am mai ridicat din pat să-mi iau pastila.
3. Puţin după ora 9 mi-a sunat telefonul. De 4 ori. Incredibil sau nu, dar am rezistat tentaţiei de a-l arunca în perete. Nici măcar nu l-am înjurat pe Remus pentru asta.
4. Pe la 10.30 mi-am luat gândul că mai pot adormi. Între timp telefonul a mai sunat de 5 ori şi am primit două mesaje. În cele din urmă mi-a venit brilianta idee de a-l comuta pe silent.
5. Am aţipit iar, dar minunea a ţinut doar până la 11. Am pierdut din vedere faptul că există persoane care au şi celălalt număr de telefon al meu. Am pierdut din vedere faptul că celălalt telefon era chiar lângă capul meu.
6. R. mi-a sugerat în mod indirect că mă fac vinovată de durerea cumplită de cap care-l încearcă de noaptea trecută. Vrăjitoare insensibilă ce sunt!
7. Soră-mea mi-a luat iar geaca şi eşarfa roşie fără măcar să se obosească să mă mai întrebe dacă îi dau voie. Un sfert din parfumul meu chanel e deja consumat, deşi îl am numai de sâmbătă şi l-am folosit o singură dată. If you know what I mean.
8. Când m-am trezit am avut neinspirata idee de a mânca înainte de toate două cuburi din ciocolata albă schogetten de care aproape uitasem. Acum nici să vreau nu mai pot mânca altceva.
9. Mi-am amintit că am omis să-i urez ieri la mulţi ani lui Chris. I broke the rule that says never forget about your friends birthday. Meaning I am a terrible friend, indeed. As they always told me.
10. E aproape ora 14 şi eu n-am făcut nici unul din cele o sută de lucruri pe care trebuia să le fac azi. Today is not one of my best days. Definitely not.

Şi în plus, urăsc să mă uit singură la filme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Silence is gold. Don't you wanna get rich?