marți, februarie 24, 2009

Purple days

Şi pentru că tot veni vorba...că am renunţat la mov în favoarea turcoazului, m-am gândit că ar fi un fel de gest de rămas bun:))), aşa că am căutat toate fotografiile de anul trecut, de pe laptop, în care să fie ceva mov. Here we go...Description 1: Fooling around. În alte circumstanţe n-aş fi postat cu nici un chip fotografiile astea aici...dar n-am vrut să trişez; e prea mult mov:)
Description 2: Good-bye kiss. Era la puţin timp după ce îl primisem cadou pe Papy...Şi îmi era destul de greu să plec undeva fără el:))Description 3: It's Venice, baby! Venice! Venice şi una din cele mai neinspirate culori de păr ever:)Description 4: Purple Joke. Unul dintre cele mai penibile momente, când m-am trezit la cununia lui Gabi îmbrăcată aproape identic cu...(damn!nu-mi mai aduc aminte nicicum numele tipei ăsteia!) Gabi a avut totuşi inspiraţia să poarte o nuanţă ceva mai deschisă de mov. Anyway, cel puţin, fotografului i-a plăcut freza mea:)Niciodată nu mi-a plăcut movul în combinaţie cu albastru. N-are nici o legătură cu fotografia. Am ochii gri, nu albaştri.Aceeaşi zi, altă perspectivă.
Şi dacă şi buchetul avea flori mov, de ce să nu apară în fotografie?Description 5: Weekend in Timişoara.Tot Timişoara...
Şi actor şi spectator. Pe scena goală.Description 6: For the birthday girl. N-aş fi putut omite fotografia asta...E buchetul de flori pe care l-am primit de ziua mea. Cineva ştia că-mi place culoarea mov:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Silence is gold. Don't you wanna get rich?