miercuri, februarie 18, 2009

Tot ce ştiu bărbaţii despre femei

Caut de ceva vreme, în librării, o carte pe care îmi doresc foarte mult s-o citesc. E vorba de Surprins de bucurie, carte care, după câte se pare, nu e de găsit în Cluj. Tot cu acelaşi scop, am intrat azi din nou în Librăria Universităţii, unde, ca de obicei, am primit acelaşi răspuns sec de la o doamnă la fel de plictisită: Nu, nu am primit aşa o carte...
Nu că mi-aş fi făcut foarte multe iluzii în privinţa asta, dar ca de fiecare dată, am fost puţin dezamăgită. Ca să mai uit puţin de supărare, m-am gândit că o plimbare printre rafturi ar putea fi exact ce-mi trebuie. Şi fără să vreau, privirea mi s-a oprit asupra unei cărţi cu un titlu destul de cunoscut: Tot ce ştiu bărbaţii despre femei. Nu mă înţelegeţi greşit; titlurile de genul ăstuia nu-mi atrag niciodată atenţia. De data asta a fost altfel, pentru că ştiam că e ceva ciudat în legătură cu cartea asta. Am luat-o de pe raft şi imediat am avut un flashback. "Aaaa...despre asta e vorba!", mi-am spus zâmbind.
Nu ştiu cât de justificată a fost decizia mea, dar am cumpărat cartea. M-am gândit că nici că se putea un cadou mai potrivit unui băiat care nu e tocmai un... să zicem, obişnuit al lecturilor. Bineînţeles că nu m-am putut gândi la altcineva decât la R. Ţinând cont că ştiam că, pâna la cei 24 de ani pe care îi are, n-a citit nici mai mult, nici mai puţin de o singură carte, am dedus că o să fie de-a dreptul "încântat" de intenţia mea de a-i stimula acest hobby inexistent.
Şi în plus, Tot ce ştiu bărbaţii despre femei e o carte mult mai accesibilă decât Felinarul lui Trică! Abia aştept să-i văd reacţia...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Silence is gold. Don't you wanna get rich?