marți, februarie 24, 2009

Altă culoare...

Aseară vorbeam pe messenger cu un prieten din Timişoara. Nici nu-mi mai amintesc de câtă vreme n-am mai vorbit cu el. După banalul schimb de replici de politeţe el îmi spune:
-Tot culoarea mov? Nu te-ai mai săturat de ea?
Ei bine, ăsta a fost momentul în care mi-am dat seama. Cum ce să-mi dau seama?! Că e sfârşitul lunii februarie şi eu încă nu m-am decis asupra culorii mele preferate de anul ăsta! Da, ştiu că e oarecum ciudat, dar eu, de ceva vreme, pentru fiecare an, îmi aleg culoarea preferată. Şi după cum bănuiţi deja, movul a fost pentru anul trecut. Poate o să zică cineva că movul a fost una dintre culorile prezente pe toate podiumurile de modă anul trecut, dar decizia mea chiar n-a avut nici o legătură cu asta. Eu am numit-o o coincideţă oarecare.
Şi cum am stat eu şi m-am gândit, am ajuns astăzi la o concluzie. Trebuia să ies din casă şi nu ştiam cu ce să mă îmbrac. Afară era o vreme superbă. Un cer senin cum nu mai văzusem de multă vreme. Mă săturasem de negru şi toate hainele cenuşii de care îmi era plin dulapul. Şi am trecut cu privirea peste garderoba de primăvară. Culorile de-acolo sunt ceva mai optimiste. N-a fost foarte greu să mă decid asupra ţinutei. După ce m-am îmbrăcat, mi-am dat seama că ar fi imposibil să aleg altă culoare pentru anul ăasta. S-ar putea să-mi pară rău pentru decizia pe care am luat-o după o vreme, dar deocamdată sunt destul de încântată. Nu e o culoare care emană neapărat foarte multă feminitate, dar e o culoare puternică. Cred că am avut dintotdeauna o slăbiciune pentru culoarea asta, dar nu am considerat-o niciodată prferata mea. Prin urmare, anul 2009 va să fie turcoaz...
Just like this:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Silence is gold. Don't you wanna get rich?